• Посилання скопійовано

Розміри ЄСВ (єдиного соціального внеску) у 2026 році

Мінімально та максимально допустимі розміри єдиного соціального внеску у 2026 році

Єдиний соціальний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (ЄСВ) — це консолідований страховий внесок в Україні, збір якого здійснюється в системі загальнообов'язкового державного страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі.

Згідно з Держбюджетом на 2026 рік, мінімальна зарплата у 2026 році становить 8 647 грн (докладніше про це читайте за посиланням). З огляду на це:
  • мінімальний страховий внесок з ЄСВ у 2026 році — 1 902,34 грн (8647 грн х 22%);
  • максимальна база для нарахування ЄСВ у 2026 році — 172 940 грн (20 МЗП);
  • максимальна величина для військовослужбовців, поліцейських – 129 705 грн (15 МЗП).
  • максимальна сума ЄСВ у 2026 році (ставка 22%) — 38 046,8 грн;
  • максимальна сума ЄСВ у 2026 році  (ставка 8,41%) - 14 544,25 грн.

Мінімальний розмір єдиного соціального внеску у 2026 році

Категорія платника Строк сплати Мінімальний страховий внесок, грн
за місяць за квартал
ФОПи, які обрали спрощену систему оподаткування незалежно від обраної групи До 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (20 квітня, 20 липня, 19 жовтня, 19 січня) 1902,34 5707,02
ФОПи, які обрали загальну систему оподаткування До 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (20 квітня, 20 липня, 19 жовтня, 19 січня).  Остаточний розрахунок за календарний рік до 1 травня наступного року 1902,34 5707,02
Особи, які провадять незалежну професійну діяльність До 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (20 квітня, 20 липня, 19 жовтня, 19 січня).  Остаточний розрахунок за календарний рік до 1 травня року, наступного за звітним 1902,34 5707,02
Члени фермерського господарства До 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (20 квітня, 20 липня, 19 жовтня, 19 січня) 1902,34 5707,02

Вперше обов’язок сплатити ЄСВ настане 20 квітня 2026 року (понеділок) для сплати за І квартал 2026 року. 

Таблиця розмірів ЄСВ, які нараховуються залежно від видів доходів

Фонд оплати праці (п. 2 Інструкції №5) найманих працівників, у т. ч. іноземців; винагороди фізособам за цивільно-правовими договорами, крім цивільно-правового договору, укладеного з фізособою-СПД; допомога з ТВП (як перші п'ять днів за рахунок коштів підприємства, так і решта днів хвороби за рахунок коштів ФСС) Роботодавці нараховують та сплачують ЄСВ за ставкою 22,0%
Заробітна плата і лікарняні працівників-інвалідів Роботодавці нараховують і сплачують 8,41% на ФОП
Фонд оплати праці підприємств та організацій всеукраїнських громадських організацій інвалідів, в яких кількість інвалідів становить не менш як 50% загальної чисельності працюючих і фонд оплати праці таких інвалідів становить не менш як 25% суми витрат на оплату праці ЄСВ сплачується за ставкою 5,3%
Фонд оплати праці підприємств та організацій громадських організацій інвалідів, в яких кількість інвалідів становить не менш як 50% загальної чисельності працюючих і фонд оплати праці таких інвалідів становить не менш як 25% суми витрат на оплату праці  ЄСВ сплачується за ставкою 5,5%

Читайте також про інші важливі показники у 2026 році:

Рубрика: Довідники/Ставки податків і зборів

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі матеріали рубрики «Довідники»

  • Індекс інфляції (індекс споживчих цін) в Україні у 2026 році
    Фактичні показники індексу інфляції (індексу споживчих цін) в Україні у 2026 році, а також згідно проєкту Бюджетної декларації на 2026 – 2028 рр. та Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2026–2028 роки. Довідково: показники індексу інфляції (індексу споживчих цін) в Україні у 2011-2025 рр.
    оновлено 09.10.2026
  • Форми статистичної звітності на 2027 рік: зразки бланків, терміни подання, роз'яснення із заповнення
    З березня 2026 року Держстат проводить традиційне щорічне оновлення форм статистичної звітності на наступний, 2027 рік. Усіх звіти (наразі їх понад 80) ми зібрали в окремій таблиці, яку оновлюємо у міру появи нових бланків
    оновлено 01.10.2026
  • Довідники податкових пільг (№135/1 та №135/2)
    Останні актуальні довідники податкових пільг (станом на 30.09.2026 р.) та посилання на попередні версії довідників
    оновлено 01.10.2026
  • Рахунки для сплати внесків за порушення нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю у 2026 році
    Платниками внеску є роботодавці, у яких середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу у кварталі – 8 і більше та які в цьому кварталі не виконали обов’язок щодо нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю. У довіднику наводимо коди класифікації доходів щодо внесків за порушення нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю у 2026 році, рахунки для сплати внесків по областям, строки звітування та сплати внесків, а також відповідаємо на головні запитання
    оновлено 30.09.2026
  • Облікова ставка НБУ у 2026 році
    Визначення терміну «облікова ставка Національного банку України», значення облікової ставки НБУ з 2013 по 2026 роки, а також посилання на новини та статті щодо зміни облікової ставки
    оновлено 17.09.2026