ТОВ придбало обладнання у квітні 2025 року, ввело в експлуатацію та розпочало нараховувати амортизацію. Остаточна оплата за договором здійснена наприкінці року з перерахунком вартості за курсом євро на дату розрахунку. Після оплати постачальник надав акт перегляду ціни, внаслідок чого доплачено майже 100 тис. грн. Як відобразити доплату бухгалтерськими проведеннями, якщо основний засіб уже введено в експлуатацію та нараховується амортизація?
Чи є можливим та законним дроблення бізнесу із використанням фізичних осіб-підприємців (ФОП)? Які ознаки вказують на штучне дроблення та яка відповідальність передбачена за такі дії?
Чи може роботодавець компенсувати працівнику вартість невикористаного (згорілого) квитка, якщо повернення з відрядження було перенесено через виробничу необхідність (поломку обладнання)? Чи потрібно це оподатковувати як додаткове благо та які документи оформити?
Чи правомірно збільшити статутний капітал шляхом зарахування заборгованості за поворотною фінансовою допомогою від засновника? Посилання на законодавство та алгоритм дій